Friday, September 11, 2009


anak aku masa bebuka posa kt village view jln reko.
bebuka posa ngan member kg aku yang keja kt area selangor/kl.
lebih kurang dh 4 thn kitaorg buat camni.. yg anak aku sorang ni lak
tak leh tgk aku senang skit, baru minum seteguk dua dh sbuk
nak tgk ikan.. terencat selera aku tgk lauk macam2 tuh...


ni pulak adik beradik bado, amat duan datang ngan awek dia..

dulu bdk hingusan jer.. sekarang dh besar.. dah ada awek tu..
bado kecik jer lum bwk awek.. yer la baru thn pertama kt perantauan..
dia keja kt tol silk simpang balak.. aku kalau jumpa dia masa
nak bayar tol mesti aku tarik tangan dia sampai nak terkeluar
dari dlm pondok tol tu.. menyumpah la dia kt aku...


aman ngan bini dia fiza dtg 2org jer.. anak2 dia tgl ngan bibik dia..
syok la dia melantak bedua tu.. aku lak letih melayan anak aku tu
kt kolam ikan.. dpt tgk org makan jer la aku masa tu..



am dtg ngan paid. am masih bujang lg, dah ada awek ke tak lagi tu,
tak tau laa... paid lak dtg sorang jer.. bini dia x dpt dtg.. yg baju
merah tu bado, pun dtg sorang..bini x ikut.. malu nk tunjuk bini kot..



aku lak dh letih melayan anak aku si m.zarif tu.. bdn dh letih
nak makan pun dh tak lalu.. malam tu idris tak dtg lak, biasanya
dia dtg.. sibuk kot..

1 comment:

QPM8obUknNy1aNWaXePV.Vp8181H said...

kalau bawak anak tak makan la aku malam tu...hehehehe