Friday, December 18, 2009

makan malam


malam ni aku g jln2 cari makan.. nak cari tempat best2 skit.. rasa2 kedai yang jual masak lomak cili api ada tak? tak pun masak asam pedas... haha.. mlm2 mana ada dah jual sume tu.. aku jumpa kedai yg jual pizza lak malam ni..


aku ingatkan anak aku suka la mkn pizza ni.. yer laa.. anak aku ni kan org bandar.. lahir kat kota.. mesti suka makan benda2 macam ni.. aku ni lain la.. lahir pun kat corok kampung.. tapi anak aku ni tak suka lak makan pizza ni.. di main2 jerr.. dia ajak aku balik cepat nak balik rumah.. nak nasi katanya.. sbuk nak nasi..aku pun tak sempatlah nak makan sgt n terpaksa bungkus bw balik..



haha... org rmh aku tak sempat nak makan puas2.. lain kali jer lah..

4 comments:

annie said...

memang nampak btul tak suko eh bujang awak tu Lie, bongih yo muko eh. Elok lah cmtu, jgn dipupuskan masakan tradisional

rusli_zairin said...

elok lah tu tak suko.. jimat skit duit ayh eh..

HonEyBuNNy said...

ila pn xmkn piza tau...ihihi

rusli_zairin said...

haha.. ila..sy pun tak la suka sgt.. sbb org rmh selalu sgt sebut pizza.. jd bw ler.. anak lak jerit2 nk nasi kt pizza tu.. hehe.. buat malu jer..