Wednesday, December 23, 2009

rambut

Macam biasa bila aku balik keja.. aku akan ambil anak aku kat rmh pengasuh anak aku.. mmm.. anak2 zaman skrg ni fesyen rambut dia memang laa.. cacak2 lg.. mesti anak2 pengasuh anak aku yg tlg andamkan anak aku ni.. hehe..
kecik2 rambut camni ok ler.. dh besar nant jgn jd mat punk dh ler.. ayh lolah ko satu taman ni hehe..

bukan apa.. nak tunjuk fesyen cacak rambut anak aku ni berlarutan sampai dia bgn pagi.. bgn2 jer suruh buka citer kartun.. sambil rambut mancacak lagi...

4 comments:

annie said...

pengaruh aidil zaquan tu, mcm anak akak, abih hensem eh dek dio tu. Banggo dio tu Lie dpek buek pesen cmtu

rusli_zairin said...

sok baju pakai longan sebolah yo lak.. tu pun sebolah dh di lipat eh ke ateh..

HonEyBuNNy said...

tu la kak...bdk2 skrg mcm2 pesen rmbt tol la...ihiih..adik ila pn gtu...

asilahmuhajer said...

tomeinye rambut..
saya pun suka gak anak rambut camtu. tapi bila nak cium tak best la. takde bau original. hehehe.