Wednesday, October 7, 2009



Hari ni aku g keja lambat skit sbb ada mslh skit dgn motor aku.. nak start tak leh pula, sampai lenguh kaki ni nk hidupkan motor tu.. tapi xper, aku ada pilihan lain iaitu keta aku tu..Tetapi.. bila aku start keta.. keta pun xleh nk start.. rupa-rupanya dah seminggu keta tu x jln.. terpaksalah aku msg bos aku yg arini aku lambat skit. aku pun msg la org rmh aku yg keta n motor tu xleh nak start.. pastu org rmh aku pun balikla amik aku sbb keta lg satu dia pakai g keja.. terpaksalah dia kuar jap.
Memandangkan arini akunya mslh dtg 2 skali, aku masih relax n tak mengeluh sampai nak terajang motor n keta tu. sbr gak aku hr ni.. dek kesabaran aku tu, tiba-tiba aku dapat call yg ada org nk beli Jam Azan yg aku tgh duk jual skrg ni.. nk beli bukannya 1, tp 2 skali.REZEKI...Alhamdulillah..




1 comment:

LLL said...
This comment has been removed by a blog administrator.