Wednesday, October 21, 2009

Lori Yang Tersasar


Sewaktu aku pegi ronda-ronda kilang ptg td aku di gemparkan dengan kejadian lori terbabas ke parking kereta di bahagian belakang kilang aku. Lori tersebut tak dapat 'membrek' dengan baik ketika nak buat pusingan untuk keluar dari kilang.


Setelah hampir setengah jam barulah lori tu berjaya naik.. aku tengok berpeluh gak drebar lori tu nak naik kan balik lori tu.. ye la sbb kawasan tu sempit dan berbukit skit. beberapa kereta yang parking kat bawah tu nyaris-nyaris dilanggar lori tersebut.


Lori tu juga sempat la 'trim' pokok kat parking area tu..


Ini lak antara kereta-kereta yang terselamat dalam kejadian tersebut... aiikk.. macam kenal jer kereta ni.. sapa nya ni ?


3 comments:

annie said...

Lie..akak pun ghaso2 mcm konal keto sapo tu.nasib baik keto tu pun tak ditrim eh kek lori tu sekali Lie kan, klu tak......mmg kono trim lah drebar lori tu !!

jeBateja said...

Pulak...apa ke hal keto den pun ko xplore....keto kocik...lain kali ko ambil keto akak tu hah....keto bosa tu...

mAr@ZiEy said...

Aku tak masuk campur..hahaha