Sunday, November 8, 2009

hoben jang hoben


Kali terakhir N9 menang piala malaysia ialah tahun 1948.. lama gak tuu.. memandangkan dah lama sgt & tak pernah tgk N9 menjulang piala malaysia, aku pun dgn yakinnya nak pergi tgk pasukan negeri aku masuk final ni.. pada mulanya malas gak nak g sbb dah kecewa tgk pada thn 2000 & 2006.. pikir2 blk g ajerlah..mana la tau menang. bukan senang nak sampai sana sbb ptg tu hujan lebat & org sgt ramai.. tgk la kt dlm lrt ni.. penuh sesangat..



malam tu memang best tgk mcm2 gelagat penyokong terutama penyokong N9 yang sporting.. tgk la tu.. gembiranya diaorg bila N9 dapat gol..


akhirnya penantian aku selama lebih 60 thn tercapai..

1 comment:

HonEyBuNNy said...

waaaa.....tahniah kpd yg meng..n yg kalah biasala adat permenan kn...uhuhuh...ila xg powm...huuhuh