Monday, November 30, 2009

rehat-rehat


cuti perayaan kali ni aku ngan family g berkelah di jeram sagil.. g mandi manda skit. perjalanan dari melaka mengambil masa lebih kurang sejam setengah. siap bawa bekalan lg, mcm2 ada..
anak aku yang sedang kesejukan..

masa menyelam ikan punyalah banyak.. sempat gak ikan gigit aku nya kaki.. apa lagi geram punya tgk ikan main2 kan aku, aku pun cuba la tangkap ikan kat situ.. punyala lama mencuba akhirnya dapatlah aku tangkap sekor ni.. masa nak balik maklang aku lepaskan balik ikan tu.. klu dapat 30 ekor leh gak goreng.. dapat sekor jerr..


masa balik tu kami singgah jap kat pekan jasin minum & makan2 skit.. masa tu anak aku dah tdo.. letih gak aku berenang kat sagil ni.. letih sbb aku tak tau berenang kot..hehehe..



5 comments:

mAr@ZiEy said...

La..yeke tak reti berenang..heheh

annie said...

poi jalan tak ajak yo... nasib baik ikan tu gigit kaki awak yo, kok digigit eh......kahkahkahkah..haru!!!!

rusli_zairin said...

camner nk reti berenang.. airnya paras lutut.. hahaha..

haha.. yg haru eh org rmh sayo kak

HonEyBuNNy said...

alahai..beshnya g mandi manda...ley rehat2 kn..hihi

rusli_zairin said...

ila.. memang best..rehat2 minda