Monday, November 16, 2009

letih laa..


minggu ni aku ada game tenis di kajang hill, kajang. tengoklah tu.. macam best jer aku..
main tenis ni bukanlah sesenang yg kita tengok kat astro sports tu.. aku kalau buat servis mesti byk sangkut kat jaring hehe..


dalam tengah main sempat gak aku possing.. letih ooo.. pada perlawanan pertama aku/hezrey kalah 6-7(tie-breaks) & 3-6. aku kalah kat team otai.. Salleh Jani / Zul.. diaorg ni dah biasa main.. aku ni lak baru jer belajar2.. badan2 pun dah mula sakit2 ni, jalan pun macam ibu tgh berpantang nih.. tgh pikir nak g ayat doktor sbb tak larat nak keja ni..hehe..


ni lak antara pemai-pemain yg memeriahkan kejohanan tersebut.. Shahriman/Sanusi lwn Diky/Kamal..

zul tengah memberi tunjuk ajar kat hezrey camner nak pegang reket tenis.. sebab hezrey ni champion bandminton kat sykt aku ni.. skrg dalam pembikinan nak jadi champion tenis lak...

2 comments:

mAr@ZiEy said...

Haha..aritu..SJ ckp dia partner ngan Zul Nadal..aku da uiks..perasan adik beradik Nadal..haha

Ko partner ngan Hezrey..aritu bos aku SAS cari gak partner..dia nak main..tp nan ado..cian dia

rusli_zairin said...

partner mmg susah nak cari.. tapi klu dtg jer mesti ada partner..sbb ramai yg tak dtg..so..kat sana org nunggu cari partner..

aku dtg pun cuma nak handle game jer.. hezrey nya takde partner..so dia amik la aku ni jd partner dia.. cuma aku ni bagus skit jer dari federer..