Monday, October 26, 2009

Hobi Baru


Hari minggu ni aku isi masa lapang aku dengan bermain tenis di UKM. Itupun kawan aku yang ajak sebab aku ni bukanlah terror & pernah main tenis. walaupun first time aku main tak lah seteruk mana.. terror skit jer nadal pada aku. letih la juga sbb byk kutip bola kat luar gelanggang.

Macam biasalah bila dah bermandi peluh main tenis, ni la masa untuk mandi.. haha..keta aku yang mandi bukannya aku. Tempat basuh keta ni di buat di celah-celah bangunan dan aku tak tau pun yang buka car wash kat sini adalah salah.. itupun org yang buka car wash ni yang cakap.. dia kata pernah disaman oleh MPKJ beberapa hari yang lalu.. tu la.. kalau orang melayu berniaga memang selalu kena kacau & lain pula kaum yang lain tuu.. aku tgk lama diaorg berniaga macam biasa terutama peniaga CD kat tepi-tepi jalan ni.. rasa-rasa laa..apa petua diorg ni berniaga dengan selamba & selamat sejahtera jer... macam tak bersalah jer...



5 comments:

jeBateja said...

Mak oiii...ko sekrang ada HOBI orang kayo erk...bagus lah ko....

rusli_zairin said...

numpang kesonangan org.. pinjam jer

mAr@ZiEy said...

Tenis ni game utk org kaya ke..uish..tak tau lak aku..

rusli_zairin said...

itu pendapat sestengah org yg masih lum main tenis

bila dah join tak nampak lak golongan org kaya main.. yang jd nampak mahal mungkin kasut & raket dia ler. yang penting minat.

pasni nak main golf lahh..

jeBateja said...

Oyo lah...den main teng teng dah le....jum ZIEY...kita main teng teng....